Factura Agamed

AGAMED parantaa digitaalista asiakaspalveluaan

Torreviejassa operoiva vesiyhtiö Agamed ilmoittaa vahvistaneensa digitaalista asiakaspalveluaan. Yhtiö on muodostanut uusia eri palveluihin erikoistuneita asiakaspalvelukanavia, jotka kaikki ovat nyt käytettävissä digitaalisesti verkon kautta tai puhelimitse. Tavoitteena on, ettei asiakkaan tarvitse hoitaa enää asioitaan käymällä paikan päällä yhtiön toimistossa. Toimistojen asiakaspalveluhenkilökunta siirtyy tukemaan verkko- ja puhelinpalvelua. Tarvittaessa asiakkaita palvellaan kuitenkin edelleen toimistossa, mutta aika on varattava etukäteen. Ajanvarauksessa priorisoidaan ikääntyneitä asiakkaita.

Agamed on erityisesti kehittänyt jo olemassa olevien palvelukanaviensa saavutettavuutta ja palvelun laatua. Käytössä on maksuton asiakaspalvelunumero 900 222 306 ja verkko-osoite https://www.agamed.es/.

Uudelleenjärjestelyillä pyritään turvaamaan oma henkilökunta sekä asiakkaat mahdolliselta virustartunnalta sekä lisäämään työaikojen joustoa ja etätyötä ja näin parantamaan työtekijöiden elämänlaatua.

Lähde: http://www.torrevieja.es/sal/noticias/2020/05/Tramites%20AGAMED%20(Covid19)/index.aspx

Section
Summary
Torreviejan vesiyhtiö Agamed ilmoittaa vahvistaneensa digitaalista asiakaspalveluaan.